Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Στο Κατώφλι της Καρδιας...



Οι Ανένταχτοι ποντάρουν στο υπερβατικό....

για να αξιωθουν το απερίγραπτο...






ωραία λόγια δικιά μου...
και τι σημαίνει δηλ. τώρα  όλο αυτό..;







Mηπως ότι περιέχω ως το μεδούλι πως είναι  


"πολύς ο πόνος να τον μετράς
με μια καρδιά στη θέση της καρδιάς;"


Ή Μήπως οτι βαρέθηκα να βλέπω να προσπαθούν
να αλλοιώσουν την αύρα του ονείρου μου
οι εγωπαρτάκηδες 
δούλοι των λέξεων 
με  πράξεις του μηδέν..;



Η Μήπως ότι ανήκω στη φάρα αυτων που
υπερβαίνουν χρόνο προλήψεις
μικροσυμπεριφορές προκαταλήψεις 





που το απαρτίζουν τα αυτονόητα;



Γεγονός..μέσα μου ξεχάστηκα
4 χρόνια είναι αυτα..
μα δεν με πήρε ο ύπνος...

PS:








Στο Κατώφλι της Καρδιάς
το βήμα της αλήθειας










 τα μπορώ.

Και ας δίνει αξία στην κάθε
στιγμή όλων μας
έτσι κι αλλοιώς 

Χρόνος ~ Πατρίδα 
 ο καρδιακός παλμός 
ερωτευμένη εσαεί 
με την ομορφιά 
της απλότητας...
του έτσι νοιώθω.




4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έτσι ένοιωθα από πάντα, ακόμα κι όταν δεν το ήξερα..

Όμορφο ξημέρωμα Μαρία μου
Σε φιλώ

kaiti1964 είπε...

Οπαδοί της Αλήθειας και εραστές της Στιγμής πάντα θα μείνουμε ....

Καλημέρα Μαρία μου !!!!

Φιλιά και χαμόγελο :)))))))

AERIKO είπε...

Το μαθαίνεις στη διαδρομή.."το άλμα το πιο γρήγορο απ τη φθορά" δεν γίνεται με επουλωμένα συναισθήματα.

Όμορφη μέρα Λία μου.
Παμε για ενα καφεδάκι..;
:))

AERIKO είπε...

Χμμμ..πολύ μ'άρεσε αυτό..:) Eτσι κι αλλοιώς οι αλήθειες της ζωης αξιώνουν τη στιγμή και οι στιγμές δεν απαξιώνουν καμιά Αλήθεια.

Όσο Ζούμε μαθαινουμε κι εχει τοση ομορφια εν τελει ολο αυτο..

Kαλημέρα Κάιτη μου.:))