Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Άγιοι...'Αγριοι .-


Οι υπέροχα μοναχικοί
αλλά ποτέ μονάχοι
φτάνουν στην όχθη της Καρδιάς
όχι σαν Ναυαγοί
αλλά σαν ταπεινοί προσκυνητές
της ανυποταξίας τους.







Η Αλήθεια  αυτη 
δεν παει ποτέ μονάχη..


το δεντρο της ζωης ποτίζεται 
με το ακριβο μας  δάκρυ 
για να δεσει ο καρπός της..










και έτσι μονο μας περιέχει 
και την περιέχουμε
με την πίστη και το πείσμα 
του αμετάκλητου.

Μια ριπή φωτός 
στο σκοτάδι των ημερών
η κόντρα μας
με το χάος και
την απανθρωπιά 
των καιρών.


Eν Κατακλείδι...






இڿڰۣ-ڰۣ





23 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

Πιστη και Πεισμα.... Υπομονη κι Επιμονη...Απολυτη Aγαπη ~ Σαφως οι καλυτεροι συντροφοι της Αληθειας.

"Κι αν εχει εδω που στεκομαι σκοταδι,
στην αλλη τη στροφη το φως με περιμενει..."

Ενιοτε προχωραμε στα τυφλα με την πυξιδα της αληθειας να μας καθοδηγει.

Σ' ευχαριστω που εισαι εδω, και χαριζεις σε ολους μας την δυναμη της ψυχης και της αληθειας σου με τις υπεροχες εμπνευσεις σου.

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

το δεντρο της ζωης ποτίζεται
με το ακριβο μας δάκρυ
για να δεσει ο καρπός της..

Καλημέρα Μαρία μου!

Ανώνυμος είπε...

Άγια αυτή η μοναξιά!
Βάλσαμο αυτή η Αλήθεια!
Εσώτερο φως αυτή η πίστη!

Καλημέρες

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα Μαρία μου!

δε θα πω πολλα, θα πω απλα οτι το σχολιο της αορατης με εκφραζει απολυτα!

AERIKO είπε...

Σαφως αγαπημένο μου Νυχτοπαίδι..:)

Μεσα στο απόλυτο σκοτάδι βλέπουμε
το μέσα μας Φως..τα καμωματα της μερας τα βλέπει η νυχτα και σιωπά σου λέω..!! Η συμπλευση μας μεσα εδω μονο απο ψυχης εκφρασεις γεννα αφου και εσυ και ολοι οι φιλοι της καρδιας με εμπνεετε σταθερα με τις δικες σας λέξεις.

Καλημέρα Χαμόγελο και τρυφερο φιλί σου στέλνω :))

AERIKO είπε...

Nαι Δήμητρα μου..αλλοίμονο εαν δεν αναγνωρίζουμε την αξία και τη δυναμη που έχει το δάκρυ της ψυχης μας.

Χαμογελαστή Καλημέρα και φιλια με ολη μου την αγάπη.:))

AERIKO είπε...

Συν Οδοιπόρε μου η Αλήθεια να λέγεται.! :) Όταν παραμένεις ταπεινός προσκυνητής στους Άγιους Τόπους της Καρδιας τοτε Ζεις αληθινά.

Όμορφη συνέχεια στη μέρα σου.!
Καλημερα και πολλα χαμογελα σου αφηνω.:))

AERIKO είπε...

Kαλημέρα Κική μου.:) Και μένα δεν μ αρέσει να λέω πολλα αλλα εδω μέσα γράφω για ολα οσα δεν ξεγραφουν ακριβως επειδη τα περιεχω άλλοτε επώδυνα και άλλωτε τρυφερά.!!

Πολλά φιλιά όμορφη Ψυχή. :))

Γυναίκα είπε...

...λίγη απ την σοφία Σου...!

σε φιλώ!

AERIKO είπε...

Α ναι...η φίλη μου η Σοφια εφτιαξε αλλο ενα πανεμορφο ταξιδεμα ψυχης...:))

Ποια Σοφια..χαχαχα..θεοτρελλη ναι..;)

Η Σοφια μάτια μου εχει όνομα..ΑΠΛΟΤΗΤΑ τη λένε..και αυθόρμητη έκφραση Ψυχης..απ οτι ειδες με επιασε παλι το Πειρατικό μου..οποτε..καταλαβεςςς..!!!

Πολλα φιλια σου στελνω μαζι με την πιο Τρυφερη Καλημέρα μου.-

stelios είπε...

«..που τόλμησαν να γευτούν τα χρώματα..»
Λέγεται πως είμαστε τα αισθητήρια όργανα του Θείου στην ύλη..
Τα καθημερινά βιώματα μεταφέρονται στην άυλη Θεϊκή Ενότητα σαν μοναδική, ατομική, μοναχική, εμπειρία..
Εξυπηρετούμε την «αδυναμία» Του να εμπειριωθεί τον τρισδιάστατο κόσμο της ύλης.
Όπως τα δάχτυλα εμπειριώνονται, με το αισθητήριο της αφής, για λογαριασμό ολόκληρου του οργανισμού…
Όταν απλά, καθαρά, ολοκληρωτικά, βιώνουμε τις αντιθέσεις του κόσμου μας, το χαμόγελο και το δάκρυ μας εξαγιάζει..
Ανταμοιβή η ευδαιμονία – ψυχική πληρότητα . Αβάσταχτος ο πόνος του «κενού» στην ψυχή.
Όποιος είναι «γεμάτος» δεν αποζητά να πάρει από τον διπλανό του, μήπως μάταια καλύψει το κενό, αλλά να μοιραστεί..
Κι εσύ Μαρρία μου, με χαμόγελο μοιράζεσαι αισθήματα και συν-αισθήματα..

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

http://diasporic.org/2012/05/fedon/instance-in-the-moonlight/

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Μη λάβεις υπ' όψη σου το προηγούμενο σχόλιό μου, Ήταν λάθος. Αυτό που έγραψα και δεν εμφανίστηκε είναι αυτό που σου ξαναγράφω τώρα:

"Φιλτράρισες τις εμπειρίες της ζωής και τις απόσταξες σε μια θαυμάσια στη μοναδικότητά της ποιητική αλήθεια! Σε χαίρομαι σαν συγγενή μου!

AERIKO είπε...

Όποιος είναι «γεμάτος» δεν αποζητά να πάρει από τον διπλανό του, μήπως μάταια καλύψει το κενό, αλλά να μοιραστεί..

Aυτογνωσία ο μόνος δρόμος προς τον αλλον..το μεσα κενο δεν ειναι απαραίτητα ενα θολό τοπίο...αλλα μια ανοχυρωτη αλήθεια..που ζητα επιτακτικά να την ελευθερώσουμε.

Περπατωντας μαθαίνουμε..μαθαινοντας βιωνουμε και βιωματικα εξανθρωπιζομαστε.

Καλημέρα Στέλιο μου.:))

AERIKO είπε...

Αγαπημένε Φαίδωνα ο δάσκαλος Καζαντζάκης ειπε το μοναδικα ξεκάθαρο: " Μεγάλη Κολυμπήθρα τα δάκρυα παιδί μου" Όμως..μόνον

Οποιος βαπτιζεται στο ποτάμι της ενσυναίσθησης εκβάλλει στην όχθη της αληθειας του.Μεγαλύτερη απο το Ματαιο δεν νομιζω να υπαρχει εδω και αιωνες..γι αυτο και ειναι μοναδικα πολυτιμο οτιδηποτε μοιραζομαστε απλα απο καρδιας και χωρις προσδοκια. Στη μικρη ζωη μου ως εδω το περιεχω στο ακεραιο..δεν μας απογοητευει κανεις παρα μονο το πολυ ανωφελο του κοσμου σαν ερχεται σε μετωπική με το απλό μέσα μας.

Ολοι οι ανυπεράσπιστα βαθεια ωραίοι συγγενεις είμαστε..κι αυτο ειναι η πιο όμορφη όψη μιας αλήθειας αθάνατης πιστευω.

Χαμογελαστή Καλημέρα σου στέλνω απο Καρδιάς.! :))

kaiti1964 είπε...

Μοναχικά και ανυπότακτα !!

Η πικρή αλήθεια της επιλογής του δρόμου της ΖΩΗΣ...

Και όποιος αντέξει Μαρία μου !!

Φιλιά πολλά και μια γλυκιά καληνύχτα:))))

AERIKO είπε...

Μοναχικά και ανυπότακτα..αληθινά και αμετανόητα.. Η εισοδος πάντα με βαθμό δυσκολίας..η έξοδος ελευθερη..

Διαφανα και απλά.. Καλο Ξημερωμα αγαπημενη μου Καιτη..πολλά φιλια σου στελνω. :))

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο Μαρία μου!!!

AERIKO είπε...

Όμορφο Σ/Κ αγαπημένη Δήμητρα..:)

Εκπληξούλα το βραδάκι απο την άλλη γειτονια με αγαπη..! :))

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Συλλέκτης είμαι ..όλων των φωτεινών σου νοημάτων..
Ταπεινός συλλέκτης..
κι ύστερα ταιριάζω στο παζλ της ψυχής μου όλα τα μικρά κομματάκια
και δεν αφήνουν πουθενά κενό ..
Ξεχειλίζουν φως και Ανθρωπιά !!
Πίστη πείσμα -υπομονή κι επιμονή όπως είπε και η μακρινή μας φίλη..
ταπεινος προσκυνητής στους άγιους τόπους καρδιάς όπως μοναδικά μας χάρισες...
Βάδισμα ανυπότακτο λοιπόν στις βαθιές μας αλήθειες !!
Ευχαριστούμε Μαράκι
Σε φιλώ γλυκά :))

AERIKO είπε...

Ξεχωριστή και όμορφη Ψυχή μου..ΖΩΗ είναι η Γνώση που πηγάζει απο Μυστική ΠΑΛΗ του Εαυτού.:)

Tη Νύχτα της Μεγάλης Απόφασης εαν δεν προλάβεις πριν το Χάραμα ολομόναχος και παντάξενος να γεννήσεις ..να ανασυνθέσεις και το τελευταίο σου κομμάτι..τότε η Χαραυγή δεν σου χαρίζεται.

Μια τέτοια Νύχτα και δεν είναι μόνο μιά..τη ζούμε ολοι μα όλοι οι ατίθασοι και ευαίσθητα Ανθρώπινοι.

Γράφεις Ποίηση...στο υπογράφει ένα στιχάκι που την αγαπά πολύ.Όμως μονο όταν η κάθε λέξη βαμμένη με της καρδιάς το αίμα και με της ψυχής το βαθύ Άχ βιώνει ενα μικρό θάνατο τότε συνθέτει το σάουντρακ της αλήθειας και το τραγούδι της αληθινης ζωης.

Περιέχουμε όλες τις στιγμές μας..αλλά σαν άνθρωποι είμαστε οι πράξεις μας και όχι οι σκέψεις ή οι λέξεις μας.

Χαμογελαστή Καλησπέρα και ευχη απο καρδιας για ενα όμορφο Σ/Κ.!!:))

Σε Φιλώ.

Γυναίκα είπε...

υπεροχο το βιντεο στη ρωγμη!!!!!!!!

φιλια και αγκαλιες!!!

AERIKO είπε...

Πολυαγαπημενη Μελωδια Υμνος αγαπης..χαιρομαι που σε ταξιδεψε...

Μεγαλη αγκαλια και πολλα φιλια και απο εμενα.!! :))