Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Έτσι Αγαπάω εγώ....







Ρίξε μου ευθεία στην καρδιά
αν είναι να σε χάσω
κι εγώ ψηλά απ' τον ουρανό 
θα σου χαμογελάσω.



Έτσι Αγαπάω εγω.....
γι'αυτό σ' ελευθερώνω...
Η Ζωή ήρθε να μου πεί 
για άλλη μια φορά ότι
Δεν χάνεις τίποτε όταν
Αγαπάς Αληθινά..
Κερδίζεις την ψυχή σου
ακολουθώντας την καρδιά.


Και η δική μου η καρδιά 
δεν φυλακίζει όπως και δεν
φυλακίζεται.


Aυθεντικά ..Ελεύθερα...και ταπεινα
μπροστα  στο αναλλοίωτο της αλήθειας.




Αυτό είμαι...και δεν αλλάζει.










16 σχόλια:

Ναύτης είπε...

ναι, τώρα κατάλαβα...

και συμφωνώ μαζι σου...
πέρα ως πέρα...

καλημέρα σου!

AERIKO είπε...

Αγαπω...Ναυτη μου..τωρα αγαπω
πρωτη φορα και βλεπω...καθαρα τα παντα.

Δεν αλλάζω ούτε εγω ουτε αυτο το συναίσθημα.


...μ' αυτόν που αγαπάς
είναι ευλογία να ξυπνάς
είναι ευτυχία να κοιμάσαι.....

Kι αυτό δεν είναι δυνατόν να συμβεί
αν τον πνίγεις ολημερίς με τα Θέλω σου.

Ο Πόνος είναι νικητής
όταν δεν ακούμε την καρδιά μας.


Να περνάς καλά και να είσαι ο εαυτός σου.
Αν σ αγαπήσουν γι αυτο ακριβώς που είσαι τοτε σ αγαπουν αληθινα.

Όμορφη συνέχεια στη μέρα
και σ ολα τα ταξιδια σου.
Σε διαβαζω ανελλιπώς.!! :))

Ναύτης είπε...

παρομοίως
σε όλα

καλημέρα

AERIKO είπε...

:))

Matriga είπε...

Aeriko,
Ένα μεγάλο εύγε για την ανάρτηση, την υπέροχη δημιουργία του βίντεο και του σχολίου που άφησες πιο πάνω!

...μ' αυτόν που αγαπάς
είναι ευλογία να ξυπνάς
είναι ευτυχία να κοιμάσαι.....

Kι αυτό δεν είναι δυνατόν να συμβεί
αν τον πνίγεις ολημερίς με τα Θέλω σου.

Ο Πόνος είναι νικητής
όταν δεν ακούμε την καρδιά μας.


Μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε μία μελλοντική μου ανάρτηση, γλυκιά μου; Φυσικά με αναφορά σε σένα!

AERIKO είπε...

Mπορείς να χρησιμοποιήσεις ότι θέλεις και χωρίς να ρωτας...Δεν υπαρχουν πνευματικά δικαιώματα και άλλες αηδίες εδώ..μόνο μοιρασμένες στιγμές και χαμόγελα..κόντρα σε καιρούς ανθρώπους και προβλέψεις.

Όταν αγαπάς Μαρία μου βάζεις τον άλλον πάνω απο τα Θέλω σου..μια σχέση είναι πάνω απ όλα συντροφικότητα, εμπιστοσύνη και ειλικρίνεια.Και ο Έρωτας όμως δεν τον υποτιμώ καθόλου αν και επιμένω στην αξία της αγάπης κι ο Έρωτας έχει αλλη ένταση και ομορφιά όταν
εναντιώνεται στη ζήλεια και στα γνωστά δήθεν κολπάκια που γοητεύουν
δυστυχώς τους βιαστικούς.

Η αμοιβαιότητα αν και δυσεύρετη είναι ευτυχία.Έτσι αγαπάω εγω....και δεν αλλάζει.

Να είσαι πάντα καλά χαίρομαι ειλικρινά να γνωρίζω ανθρώπους σαν εσένα. Πολλά Φιλιά.!! :))

thalassaki είπε...

Ό,τι φτιάχνεις το αγαπώ, Αερικό μου, ξέρω πως βγαίνει ατόφιο μέσα απ' την καρδιά σου κι αυτό το εκτιμώ απεριόριστα. Να κοιμάσαι και να ξυπνάς πάντα με ό,τι αγαπάς :) Φιλιά φιλιά, καλό σαββατοκύριακο, τον επόμενο καφέ που θα πιεις το πρωί φαντάσου ότι τον πίνουμε παρέα :*

Matriga είπε...

Ευχαριστώ πολύ. Θα έχεις ενημέρωση σύντομα. Είσαι ψυχάρα!

:)))

Πολλά κοχυλένια φιλιά!

AERIKO είπε...

Ax..ο χρόνος είναι σχετικός...μια ανασα ο Οκτωβρης...:) Eως τωρα κοιμαμαι και ξυπνω αγκαλια με την αξιοπρεπεια και το ανυποτακτο μου.

Σημασία έχει οτι ειμαι καλυτερα απο ποτε..και στην τελική όλα μια ιδεα ειναι.Εκπτωσεις στο συναισθημα και στα πιστευω μας δεν κανουμε.

Αρκει να ξυπναμε με συνειδηση καθαρη και αυρα ονείρου..

Απο το να κοιμομαστε ΌΡΘΙΟΙ το προτιμω...!! :)

Aνυπομονω...και το ξερεις..Να περνας καλα..Πολλά Φιλιά.!! :))

AERIKO είπε...

Nα μη μ'ευχαριστείς...!!

Σε βεβαιώνω θα κάνεις απο τα ωραιότερα βίντεο στο ΥΤ.

Το τεχνικο μέρος είναι το εύκολο..
το να καταθέτεις ψυχη και να την μοιράζεσαι έχει το ρίσκο αλλά και την αξία του.

Χαμογελαστή Καλημέρα.Τα λέμε.
Σε Φιλώ.:))

Ανώνυμος είπε...

Μια καλησπέρα κι από μένα
γεμάτη ΑΓΑΠΗ
ατόφια κ αληθινή
απ τα Χανιά

Φιλιά πολλά

D.ANGEL

AERIKO είπε...

Nα περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται...
κι όταν γυρίσεις σου έχουμε κι άλλη έκπληξηηη..!!! :)

Πολλά Φιλιά..!! :))

thalassaki είπε...

Γλυκό μου Αερικό, μια αγκαλιά γεμάτη ευχές σου αφήνω, ό,τι ποθεί η ηλιόλουστη ψυχή σου εύχομαι, κι ακόμη περισσότερα.. Πάντα εδώ για σένα, με την αγάπη μου όλη. Χρόνια σου πολλά καρδιά μου

AERIKO είπε...

Σε ευχαριστώ απο καρδιας αγαπημενο μου Θαλασσάκι.Βέβαια γιορτάζω εδω και έτη φωτός 21 Νοέμβρη απο άποψη αλλα ευπρόσδεκτες οι ευχες σου.Γιατί απο καθαρες καρδιές πάντα πιάνουν.

Σε Φιλώ.!! :)))

υιος ασωτος είπε...

Χρόνια σου πολλά, έτσι γιατί μας αρέσεις, γιατί σε θέλουμε η σκέψεις σου και ο λόγος, ναι είναι ευθύς, αφτιασίδωτος, χωρίς όμως τον κομπασμό που διακρίνω, συχώρα με, Μαρία, υπερασπίζομαι, δεν σημαίνει ντε και καλά το σωστό. Θα έλεγα το ταπεινό, κερδίζει στους φίλους και έχεις, εμένα να πούμε, σίγουρα και άλλους. Δώσε, άλλοι χάνουνε, είναι αυτοί, που δεν παίρνουν την προσφορά και όπως λέγει ο αγαπημένος Ταγκόρ, χάνουνε αυτοί που το μόνο που έμαθαν είναι να πωλούν αξίες, χωρίς την αξιοποίηση τους και χωρίς να πλησιάσουν την ομορφιά της αξίας που είσαι εσύ!!!!

AERIKO είπε...

Σωτήρη μου...δεν υπάρχει κομπασμός καλέ μου φίλε..Δεν έχω εγωισμό..αλλά Περηφάνεια...ο δρόμος για την υψηλόφρονη ταπεινοφροσύνη δεν είναι εύκολος.Προσπαθώ..

Δεν υπάρχει σωστό και λάθος ουτε κερδη και ζημιες...ουτε και χανει κανεις γιατι η αγαπη δεν ειναι παιχνιδι.Δινεις...δινεσαι..γιατι το οριζει ετσι η καρδια..και η ψυχη μονο όφελος έχει.Απο τη στιγμή που θα δώσεις με επιθυμία να πάρεις..κι εσύ κάτι..πίσω..έχεις χάσει το δρόμο σου.Τα άξια και τα πολύτιμα
δωρίζονται..όταν τα επιβάλλεις ή όταν τα ζητιανεύεις..όλη η ομορφιά χάνεται.

Αγύριστο κεφάλι είμαι..και ακολουθώ μόνο τον παλμό της καρδιάς.Αυτο για μένα είναι τρόπος Ζωής και Ανάσα.

Σε ευχαριστώ για τις ευχές ευπρόσδεκτες απο ψυχές που νιωθω
με αγαπούν αληθινά.

Να σου πω εδώ κάτι που ίσως γνωρίζεις ήδη.Όλες οι Μαρίες γιορτάζουν 21 Νοεμβρη.Διότι η Παναγία δεν παντρευτηκε ποτε..και ο διαχωρισμός σε παντρεμενες και ανυπαντρες σε αγνες και μη ειναι το λιγοτερο γελοίος.Δεν μιλάμε για σώματα αλλά για ψυχές.Και όλο αυτο έγινε μάλλον για λόγους κέρδους απο επιτήδειους κύκλους εντος και εκτος εκκλησίας.

Σήμερα γιορτάζει όλη η Ελλάδα.Οι ψυχές μας ας ανασάνουν καθαρά
την αγάπη και την προστασία της Μητέρας όλου του Κόσμου.!!

Όμορφη μέρα εύχομαι ολόψυχα.
Σε Φιλώ.:))