Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Mη σκέφτεσαι συμβατικά....



Του ψιθύριζε, αλλά δεν την κατανοούσε !!
Μην σκέφτεσαι συνηθισμένα, συμβατικά.
Μην επιτρέπεις τη σκέψη σου να στραφεί
προς την κατανοητή πορεία επίλυσης
του δήθεν γρίφου της προσωπικότητάς μου.
Δεν ήμουνα έτσι για πάρα πολλά χρόνια..





Δεν ήμουνα έτσι για πάρα πολλά χρόνια 
και είμαι αλλιώς, το επαναλαμβάνω, 
για πάρα πολύ λίγα χρόνια, αλλά το απολαμβάνω, 
έστω και αν καίγονται τα σωθικά μου, 
με υπαρξιακές και μεταφυσικές αναζητήσεις 
με αναπάντητα όλα τα ΓΙΑΤΙ του κόσμου. 








Δεν  ξεγέλαστηκα ποτέ...
Ένοιωθα την πίκρα,την αγανάκτηση
τα νεύρα σου  το δάκρυ σου
κάποιες φορές και το χαμόγελο σου.
Με πόνεσες απιστευτα 
οταν πήγες και..."Πέθανες"
Γνωρίζω πως σε απογοήτευσα
μα ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω.
Πόνεσα...μάτωσα..κι εγώ μα τα κατάφερα
για άλλη μια φορά.Αυτη τη φορά με
απογοήτευσε οικτρά ο εαυτός μου.
Συνήθως με απογοήτευαν οι άλλοι.


Χθές βράδυ  σκέφτηκα  πολύ...
ένοιωσα περισσότερα μα τελικα
με κέρδισε η σιωπή μου.

Ο γέγονε ..γέγονε


Όλα για κάποιο λόγο συμβαίνουν
στη ζωή μας.Ένας Άνθρωπος 
με 7 Σιωπηλές αλήθειες
 με επανέφερε οριστικά
και χωρίς καν να το ξέρει σ'αυτο
που πάντα ήμουν.


Κανείς δεν είναι κανενός...
και άνθρωποι σαν εμένα
αγαπιουνται και αγαπούν πολύ 
μα δεν χειραγωγούνται.


Μαθήτευσα κοντά σου...
ξέρω τι είμαι για σένα..


Χάθηκα στους δρομους της Ζωής
μα άξιζε το κάθε βήμα...
ξαναβρήκα  τον παλιο καλο μου εαυτο..
και δεν τον ξαναχάνω.


Και στο Νετ όσο μείνω αλλά και έξω
στη Ζωή..επιτέλους ε; βγήκα πια...
θα παίζω πάντα με τα μαύρα..
σε ένα ενώπιος ενωπίω
δίχως τελος..




Έτσι είμαι εγώ..οτι ελευθερώνεις
και δεν είναι διπλα σου εν καιρώ
δεν ήταν και  ποτέ κοντά σου.


Άγραφος νόμος μου και αυτός.




Εσυ με διαβάζεις σταθερά..
θα βλέπεις καθαρά λοιπον
το πόσο ψηλά θα παραμείνω.
Στο ύψος των στιγμών που
ορίζει η ψυχή μου.
Εσυ με προέτρεπες σταθερά
Ψηλάαα..
μα εγω δεν ήμουν έτοιμη ακόμη.
Έπρεπε να φάω τα μούτρα μου ξανά
εξ'αλλου μόνο έτσι μαθαίνω απο παιδί.


Tουτέστιν.....






Κι επειδή με εξίταραν πάντα 
και μου μιλούσαν
οι πιο  Σιωπηλές Αληθειες σου..


ο Αετός μου..τι σου λέει 
απόψε ε;






Χμμμ...σιγά μη σου μιλήσει..
του έχω εμφυσήσει
την πιο ασάλευτη σιωπή μου.




















Δεν υπάρχουν σχόλια: