Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Επι της Ουσίας...




Τα σκότωσα όλα μέσα μου να προχωρήσω
και είπα να περπατήσω αδιάκοπα
σαν ζωντανό κουφάρι 
στην οδό της απάθειας
που συντόμευε στην λύπη σου.
Αφού κάθε φορά που ανέβαινα 
στην κορυφή του είναι μου
λαχταρώντας να σε αγγιξω..
αυτοκτονούσα στον γκρεμό 
του είναι σου..
Η αγάπη δεν είναι στην κορύφωση 
της μοναξιάς μας
μου φώναζες κι εγώ έπεφτα 
να συναντήσω τη φωνή σου στο κενό..
Έτσι ανάμεσα στις θνητές μας υπάρξεις
και στις ψυχές μας αποστάσεις
αναζήτησα εποχές που δεν θα 
ξυπνούσαν καλοκαίρια
μα κρύωσα στους καιρούς 
που μου'λειψες..
και έγινα ο ταξιδιώτης 
της απουσίας σου με αργό βηματισμό
γιατί γνώριζα πως σε χάνω όσο προχωρώ..










Χάρη της μικρής διαδικτυακής 
          ανθρωπινης γειτονιάς μας
είχα τη χαρά να σε κοιτάξω καταματα 
οπως και εσυ εμενα
να μιλησουμε σαν ανθρωποι 
αναμεσα στα ρακομελα και στα
χαμογελα της αληθινης στιγμής
 που δεν φοβούνται οσοι
διαθετουν πρόσωπο 
και συνείδηση καθαρη.

Εν τέλει...ενα εχω να πω για σένα:


να σε χαίρεται η μάνα 
που σε έφερε σε αυτον τον κόσμο...
κάθε μάνα που φέρνει σε αυτην 
την αρρωστημένη κοινωνία 
έναν υγιή ψυχοσωματικά Άνθρωπο 
είναι άξια.
Κάθε οικογένεια που 
γαλουχεί ψυχές στις αξίες 
είναι Κιβωτός για ένα αύριο πιο ανθρωπινο..
πιο ελπιδοφόρο με τα χρώματα της αυγής..
ειναι επιτακτική ανάγκη πια 
να χαράξουμε 
σαν ανθρωπινο ειδος νέα πορεία.




Να Χαμογελάς 
παντα κόντρα και να ισορροπείς στην κόψη 
με τη γενναιότητα και την ταπεινή απλότητα 
που σε χαραχτηρίζουν.!!
Είμαστε ακομη Ζωντανοι φίλε μου...
και το σχοινι θα μας αντεχει 
οσο δεν γουστάρουμε χειροκροτηματα.!!!









12 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

Υπεροχο αφιερωμα!

Tελεια αναρτηση!

Τα λογια ειναι περιττα........

Καλο σου Κυριακο-βραδο, με γλυκο χαμογελο.

AERIKO είπε...

...:) Είπαμε..οι Μαζι στον ίδιο δρόμο
να προσέχουμε ο ένας τον αλλον.Ο Χάρης είναι πανέμορφη ψυχή.Ειθε στους παγωμένους καιρούς που διανύουμε να συναντά τα άξια..ετσι κι αλλοιώς τα στηρίζει με σθένος.

Όμορφο βράδυ πιστή μου παρουσία και μια καλή εβδομάδα εύχομαι.

Σε Φιλώ. :))

thalassaki είπε...

Yπέροχο. Τίποτα παραπανίσιο στις κουβέντες μας. Μαράκι την αγάπη μου σταθερά και πάντα :*

Χάρης Ελευθεριάδης είπε...

η φιλία σου είναι αγνή σαν το χιόνι και σπάνια σαν το διαμάντι..με τιμάς και με συγκινείς βαθεία,καλή μου φίλη..σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου και από τα ύψη της ψυχής μου..:)) σε φιλώ!!!

AERIKO είπε...

Έτσι ναι Ελένη μου.:) H Oυσία μιλά απο μόνη της κι εσυ προσφυγάκι μου είσαι φωλιά για μένα.

Μια μεγάλη ζεστη αγκαλιά απο τον παγωμένο Νότο...εχω χαρές..ξερεις ίσως και να χιονισει αυτες τις μερες εδω..οποτε καταλαβες..

Πολλά φιλια σου αφηνω.!! :))

AERIKO είπε...

Xάρη μου Γράφεις.!! Και οχι μονο αυτο με συγκίνησε και η σεμνη σου απλότητα..το ξερεις για να κανω βιντεο..δεν το κανω ετσι απλά.

Πρεπει να με εχουν αγγιξει οι λεξεις αλλα και ο Άνθρωπος.

Όμορφη εβδομάδα φίλε μου..με επίμονη επιμονή και δράση στο παρον.Μονο ετσι μπορουμε να αντικρυσουμε καταματα ενα μελλον που κοντρα στις προβλέψεις δεν θα ειναι ζοφερο.

Πολλά χαμόγελα σου αφηνω.!! :))

kaiti1964 είπε...

Πανέμορφη ανάρτηση Μαρία μου !! Μέσα από σένα γνώρισα και την γραφή του Χάρη που είναι υπέροχη !!

Καλό μεσημέρι ,φιλιά πολλά και την αγάπη μου :)))

AERIKO είπε...

Έχουμε ακόμη Δρόμο.... :) Επιτέλους
επι της ουσίας..το δημιουργικό κομμάτι του νετ είναι ξεκούραση αλλά και το μοίρασμα χαμόγελο ζωής.

Πολλά φιλια και όμορφη νέα εβδομάδα αγαπημένη μου Καιτη.:))

D.Angel είπε...

Αυτα είναι!
Φιλιά πολλά και στους δυο σας!
Καλή εβδομάδα φιλενάδα!!!!
Σμουατςςςςς

AERIKO είπε...

Kαλή θα είναι Μάτια μου....:)

Πολλά φιλια σου αφήνω..και εξαφανίζομαι για τη δουλειά..!! :))

Ξύλινος Ιππότης είπε...

Φοβερή αφιέρωση...
και λόγια,
τόσο μα τόσο αληθινά,
σαν έβγαιναν απ' την οθόνη
και να σου έριχναν σφαλιάρες,
να σε ξυπνήσουν!
...
Πολύ μου άρεσε!
...
Ένα όμορφο βράδυ να έχεις Μαρία μου!

AERIKO είπε...

O Xάρης είναι ψυχή διαμάντι Ξύλινε Ιππότη μου.Όπως και εσυ στο μετερίζι της Αυτο Θυσίας.

Όμορφο βράδυ αντεύχομαι με Χαμόγελο.:))