Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

mηχανικά Μολύβια




Εγχάρακτη 
  η καθε συλλαβή 
στη φλέβα 
 της Ψυχής..



Τα Καστρα της Ανθρωπιάς
είναι τα στερνά καταφύγια
της αξιοπρέπειας της ανδρείας 
της βαθιας αγάπης 
της παράφορης τρέλλας
και της καθαγιασμένης 
αλητείας των ενοικων
και άγρυπνων φρουρων τους..


ποτέ δεν κατακτώνται 
γιατί δεν ειναι απλως οχυρά..
Ανοχύρωτη η δυσκολια τους
ανυπερβλητη η αξια τους
ακομα και ερειπωμενα εν καιρω
αδούλωτα  χλευαζουν το αιώνιο..







Ένα τσιγάρο δρόμος 
ο ενεστώτας διαρκείας 
για τα απλά στιχάκια 
της ζωης.







PS. Τα λόγια δεν μπορούν 
να εκφράσουν  το τι σημαίνουν
για μένα οι Φίλοι της  Καρδιάς.

Και βέβαια
δεν Υπερβάλλω...



Αυτή είναι η Αλήθεια...!!

Όσοι την μοιράζονται
με καθαρή καρδιά
αγγίζουν την διάρκεια
αιώνων...


✿⊱╮



12 σχόλια:

Κώστας Κουκουζέλης είπε...

Καλή μου Μαρία,
σ' ευχαριστώ τόσο πολύ
για τη φιλία σου !!!

νιώθω , ειλικρινά, ευγνώμων !

Γυναίκα είπε...

Αχ αγαπημενο μου Μαρακι..

δίνεις και δίνεις
και μοιραζεσαι..

αγαπημενος φιλος ..αγαπημενη φιλη..
χαιρομαι που σας εχω διπλα μου...

να ειστε παντα καλα και οι δυο..
να προσεχετε παντα τους πολυτιμους εαυτούς σας... γιατι μας ειστε απαραίτητοι!!!!!!!!!!..:)

τι να πεις για τον Κώστα!
αδούλωτος
απόρθητος
αφθαρτος..
ΠΟΙΗΤΗΣ!
και εχει τοσα ακομα το λεξικο..:)

Μαρακι μου ΕΣΥ ..καρδουλα μου ομορφη!!!!!!!
γνήσια ψυχή!

σας φιλώ και σας αγαπΑω!..:)

καλημερα σε ολους!

AERIKO είπε...

Ξέρεις...είναι δύσκολο να μπορέσεις να χωρέσεις μεσα σε εικόνες λεξεις που γραφονται διολου ανωδυνα αλλα με το μελάνι της Καρδιάς....

Ενα μικρο δικο μου ελάχιστο ευχαριστώ για τη φιλία και την πεντακάθαρη αγάπη σου..Ανθρωποι σαν εσενα δεν κυκλοφορούν πολλοι πια ουτε μέσα ουτε έξω απο το νετ.

Συνεχιζουμε να περπατάμε..και να ζωγραφίζουμε συνθήματα ονείρων στον τοίχο της πραγματικότητας.


Χαμογελαστή Καλημέρα αγαπημένε μου Φιλέ.! Ζωγράφιζε..ακους..; :))

AERIKO είπε...

Αχ...απο το σχόλιο σου φαίνεται καθαρά η ομορφιά της δικής σου Ψυχής...και η φιλία σου.

Ειπαμε...αν οτι λέμε δεν το στηρίζουμε με πράξεις τότε δεν είμαστε στιχάκια αλλα μουτζουρες στο τετράδιο της ζωης..!! ;)

Καλημερούδια απο τη δουλειά..με χαμογελο Ολόφωτο όμως...Πολλα φιλια σου στέλνω..!! :))

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Είναι που σε αγγίζουν κάποιοι στίχοι..έτσι απλά ..
Ή τους θάβεις μαζί με τόσους ή ανοίγεις διάπλατα την ψυχή και τους μοιράζεσαι...
Κι αυτό λέει τόσα ..κι αυτό λέει τα πάντα...
Κι εσύ μοιράζεσαι έτσι απλά το Φως σου και μοιράζεις Κομμάτια Καρδιάς φίλων...

Ένα τσιγάρο δρόμος μα ...θέλει κότσια και δύναμη ψυχής γιατί μέσα στα δαχτυλίδια του καπνού διαγράφονται εκείνες οι αμετάβλητες στιγμές που ξεχωρίζουν…
Οι μνήμες που αντηχούν στο σήμερα και που χωρίς να γνωρίζουν το αύριο αγγίζουν το αιώνιο με την ίδια τρυφερότητα !!
Υπέροχοι και οι δύο !!
Την γλυκιά μου καλημέρα !!:))

AERIKO είπε...

Ότι πράττουμε στο σημερα διαμορφωνει κατα ενα μεγαλο μερος το αυριο...στο οποιο πολλες φορες εναποθετουμε λανθασμενα πολλες προσδοκιες..!!

Εαν ομως εχουμε στο παρον μας βασικες προσδοκιες απο το ειναι μας..και οχι απο τους αλλους ο χρονος μας ανταμοιβει ακριβοδίκαια και η ιδια η ζωη νομοτελειακα....το απροσμενο Δεσποινα μου δεν ειναι δικαίωμα αλλα ανταμοιβη για τα στιχακια της ζωης..δεν ειναι ευκολο να χαραζεσαι χωρις να πληγωνεις ουτε και το να προτιμας να πληγωθεις παρα να τραυματισεις οχι τοσο τον αλλον αλλα το συναίσθημα που μοιραστηκες..και οτι μοιραζομαστε το περιεχουμε..επιμενω να εστιαζω μονο στα ομορφα πια...γι αυτο και ξεκινω μια σειρα βιντεο με λεξεις φιλων καρδιακων..οπως και περυσι το καλοκαιρι....!!

Ομορφο απογευματακι χαμογελο και πολλα φιλια σου στελνω..:))

kaiti1964 είπε...

Μαρία μου τέτοιες αναρτήσεις είναι φάροι ...απαραίτητοι για το γοητευτικό ταξίδι της ζωής !!

Εξαιρετικός ποιητής ο Κώστας Κουκουζέλης ...εξαιρετική και η δική σου παρουσίαση !!!!

Καλό σου βράδυ και πολλά γλυκά φιλιά:))

Eυαγγελία είπε...

Yπεροχος ο Κωστας οπως υπεροχη κι εσυ. Η γενναιοδωρια σου φτανει και περισσευει σε αυτην εδω τη διαδρομη.

Χαιρομαι που σε γνωρισα και ιδιαιτερως για την επιλογη μου, μια και το μπλογκ σου ηταν το πρωτο που μου κινησε το ενδιαφερον στο ξεκινημα μου στον blog0-κοσμο.

Γλυκα Φιλια.

AERIKO είπε...

Στιχάκια είμαστε Καιτη μου..απλα στιχακια που συναντηθηκαμε πριν χρονια στην κοψη της στιγμης...:)

Εκατομμυρια τα τραγούδια...το σαουντρακ ομως της ψυχης το συνθετει η ευγενεια και η τρυφεροτητα του ανθρωπινου συναισθηματος..εκει που οι σιωπες γινονται απ ευθειας πραξεις...εκει εκπεμπουμε εμεις..απο τον σταθμό της πιο πειρατικης ραδιοσυχνοτητας...οπου το εμεις εχει νοτες μποεμ , λέξεις υπέρβασης..,και μονοπάτια αχαρτογράφητα...!!

Πολλα φιλια σου αφηνω ΜΑΖΙ με την πιο τρυφερή μου Καληνύχτα.!! :))

AERIKO είπε...

Aοράτη...εαν δεν μπορούσα να αντιληφθώ τα όμοια τα ξεχωριστα και τα ανένταχτα δεν θα επέλεγα το νικ αερικο..:) Για μενα δεν εχει σημασια οτι γραφω καποιες σκεψεις..ουτε οτι φτιαχνω καποια βιντεο που ειναι η ξεκουραση μου..και η απόδραση μου απο μια καθημερινοτητα και μια ελληνικη πραγματικοτητα που σταθερα με διαολιζει...σημαντικοτερο ολων ειναι που τα μοιραζομαι με ανθρωπους γνωστους και άγνωστους..και πολλες φορες αισθανομαι ειλικρινα αμηχανια μπροστα στην τοση θετικη ανταπόκριση που εισπράττω απο παντού...

Σαν γνησιο Νυχτοπαίδι γνωρίζεις πολυ καλα τι στοιχιζει το να στηρίζεις το είναι σου Κόντρα σε καιρους και υπανθρώπους.. ;)

Oμως αξιζει...οι αξιες και αξια δεν τιμωνται..αυτο το μηνα τον αφιερωνω σε συγγενεις ψυχες και σε φιλους καρδιας...απλα συνεχιζουμε...εχεις να δεις πολλα απρόσμενα..!!

Τρυφερα Χαμογελαστη Καληνυχτα
σου στελνω...με ολο της ψυχης το Φως. :))

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο!!
Υπέροχη!!
Υπέροχοι!!!

Κάθε σου δημιουργία και ένα ξάφνιασμα,
ευχάριστο, τρυφερό, μελαγχολικό κάποιες φορές, φωτεινό, μα πάνω απ΄ όλα αληθινό..

Πολλές φορές σε έψαξα για να πάρω δύναμη και κουράγιο κι ας μη σε ξέρω προσωπικά

Και, αν και εγωιστικό, χαίρομαι και σ΄ ευχαριστώ που είσαι εκεί και μου επιτρέπεις να σε γνωρίζω και να παίρνω κομμάτια σου...ειλικρινά σ΄ ευχαριστώ

Θα σε φτάσουν τα φιλιά μου;

Καλό απόγευμα Αερικό,
που μόνο αερικό δεν είσαι..! :)

AERIKO είπε...

Λία μου...η φιλία είναι Φιλία.!! Η μελαγχολική τρυφερότητα μέρος της αλήθειας μας και το ξέρεις..:)

Kαι βεβαια φτανει ως εμενα η αγαπη σου καιρους τωρα...χρόνια ετσι δεν ειναι..; :))

Απο κείνο το εν Κατακλείδι που δεν υπάρχει πια....στο ιντερνετ..γιατι καθε λεξη και σκεψη ειναι εδω...σε μια ομορφη συνεχεια..ομορφοτερη με τη δικη σας συν οδοιπορία.!! Δυναμη ειναι
το Μοιρασμα...δυναμη ειναι και η παρουσια σου εδω.

Χαμόγελο και τρυφερή Καληνύχτα σου στελνω αγαπημενη μου Λία.:))))